pátek 16. ledna 2009

Nedobrovolně probdělá noc

Takže, aby jste tomu rozuměli mám alergické astma a od loňského podzimu po celou zimu jezdím na injekce abych měl až začne sezona alergenů klid. Ale to tady nechci psát .Chtěl bych vám napsat spíš s tím související probdělou noc na dnešek. Včera odpoledne přijeli příbuzní popřát mi k nedávným narozkám. Strejda rozdělal hruškovici s 55% alkoholu, mimo to jsme si připily Karamelovým likérem. No bylo to celkem fajn. To večer už bylo hůř má ruka se ozvala. A já si najednou uvědomil, která bije. Že jsem byl včera na již zmiňované injekci a na těch instrukcích je jasně napsáno, že den až dva po aplikaci vakcíny se nesmějí požívat navykové látky pak třeba i čokoláda no a to já blb včera všechno požil. A pak jsem v noci myslel že mi ruka upadne. Takže rada pro vás zní :
Čtěte pozorněji letáky co se při čem nesmí. Ať nedopadnete jako já. Mějte se zatím hezky. PS : Taky se tak těšíte na jaro a s tím spojené celkem slušné počasí? A hlavně kapely zase začnou dělat bordel na to se těším snad ještě víc. Už aby byl konec února a koncert UDG.

Žádné komentáře:

Okomentovat