čtvrtek 28. května 2009

Společný koncert kapel - Vykuk, Rybičky 48, UDG


A jsme na začátku dalšího sloupku.Tentokrát jsem navštívil společný koncert kapel ve Ždáru nad Sázavou.To by člověk nevěřil jaké na něho čekalo nemilé překvapení po vstupu do sálu.Skvadra takových kapel a tam vám byli nastavěny stoly a židle přes polovinu sálu a zbytek byl myšlený jako parket na tancování.Takže, kdo chtěl tak seděl u stolu a koukal a kdo chtěl tak šel tancovat přímo mě do výhledu takže jsem viděl veliký prd. Pořadatelé to asi tak vymysleli s těmi stoly a židlemi ,protože bylo málo prodaných lístků aby to vypadalo plnější. Ale můžu vám říct páni pořadatelé vypadalo to šíleně. Chvílemi mi to přípomínalo vesnickou zábavu a koncert dohromady naštěstí to tak vypadalo jenom na první dvě kapely. Na UDG si to lidi rozmysleli a šli všichni dopředu.Tak jsem byl štastný !! Při těch kapelách před UDG jsem byl dost naštvaný a litoval, že jsem radši nejel na koncert Petra Bende, který hrál ten samý den. Naštěstí na set UDG byl vytvořen standartní kotel.Takže pohoda.Trošku jsem byl zklamaný, že zahráli z nového CD jenom čtyři věci a to písně: Kdy zas blíž, Duše slečny Mai, Beduín, Hestia. Ale jinak super!!! Dobrý bylo jak bubeník Jugi imitoval Ivetu Bartošovou a její píseň Léto.To bylo neuvěřitelné. Nebo jak Adam s Jugim soutěžili, která půlka publika bude skákat víc jestli ta Adamova nebo Jugiho. Jo a UDG měli ve svém setu také hosta na baskytaru chlapíka z kapely Medvěd 009. Rybičky hráli taky docela dobře došlo na hity Emily, Ouuuu! atd.Takže fajn set až na zpěvákovi vulgární průpovídky mezi písněmi. Např: Která z vás bude chtít tak po koncertu sraz před šatnou a náš basák vás povozí na svém péru.... a regionální kapela Vykuk mě moc nenadchla hráli Ska namíchané ještě s nějakým stylem. Bylo to zvláštní. Jo a ještě jsem si potvrdil ,že internet je taky pěkné zlo. Pořadatelé stáhli z netu Ostravskou bajku od Kryštofů a před koncertem ji pouštěli z repráků.....Tak z toho mi bylo docela smutno. Příště napíšu o filmu Normal.

Žádné komentáře:

Okomentovat