čtvrtek 19. listopadu 2009

Festival Modré dny Žďár nad Sázavou







Jedná se o charitativní festival tentokrát byl zaměřený proti rasismu. Podpořit dobrou věc se rozhodli tito interpreti a kapely :

Xindl X - fajn vystoupení Xindla X alias Ondřeje Ládka akorát mě trochu naštval, že nezahrál svůj dosavadní největší hit Anděl. Když se fanoušci dožadovali tohoto hitu tak řekl ať si pustíme rádio. Působilo to na mě trošku namyšleně to neměl radši říkat nic.Tento chlapík má na svědomí seriál Comeback.To radši moc komentovat nebudu. Ale také složil část textu písníčky Digihrách kapely Kryštof. Tato skladba se objeví na novém albu skupiny nazvané Jeviště. Album by mělo vyjít v půli ledna příštího roku.

Petr Bende - svůj set odstartoval skladbou Střed světa, pokračoval skladbami Vstávej, Vidím sebe vedle tebe, Nad horú svítá, Zaklínám své moře atd. Atmosféra vystoupení byla fajn. Místy jí jenom kazilo pinkání balonků po celém kulturáku až na podium. Tuto blbost vymyslelo rádio Vysočina. I sám Petr říkal, že je to pěkná blbost. To když ho jeden z balonků málem zasáhl. Petrovi rotuje v současnosti v rádiích nová skladba Tráva. Nové album Petra by mělo vyjít příští rok na jaře. Na stránkách Petra http://www.petrbende.cz/ je také možnost objednat kalendář na rok 2010 s fotografiemi Petra.

Michal Hrůza a kapela Hrůzy - na jejich set jsem se těšil moc jelikož jsem Michala naposled viděl ještě s Ready Kirken. Během jeho vystoupení přišly na řadu písně jak z jeho solového debutu Bílá Velryba, tak skladby co složil pro svou bývalou kapelu, Zejtra mám, Černý brejle. Solově: Kovbojská, Jsi má baletka co tančí. Příště UDG

Žádné komentáře:

Okomentovat