neděle 15. května 2011

Petr Bende Boskovice.



Do Boskovic jsem se vydal hlavně za účelem zůčasnit se již pro mě několikátého vystoupení Petra Bende.
Ale zároveň to pro mě byla krásná nostalgie a vždy se do Boskovic rád vracím, jelikož jsem tam jezdil na pobyty do léčebny pohybových poruch.Znám Boskovice jak své boty jak se říká..Hi.Bylo krásné opět se procházet po Boskovickém náměstí.Mám Boskovice fakt rád.Ale to jsem odbočil.
Pojďme zpátky ke koncertu Petra Bende.Petr s kapelou zahrál již na zmíněném Boskovickém náměstí,v rámci Běhu za sedmizubým hřebenem.Petr odstartoval své vystoupení skladbou Brigáda mozků.Dále pokračoval třeba písněmi Ty a já,Střed světa,Vstávej , Zaklínám své moře atd.Petr Boskovickým připomenul ,že Boskovice byli jedním z prvních měst kde v roce 1997 prezentoval své autorské písně.

Žádné komentáře:

Okomentovat