pondělí 2. července 2012

Bernard fest - Humpolec

Na festival Bernard fest v Humpolci jsem dorazil když byl v plném proudu set kapely The Tap tap.Ještě tak polovinu setu borců z Jedličkova ústavu jsem stihl.Úžasné vystoupení, které mělo na konci ohlas jako kdyby právě dohrál Tomáš Klus.A to nepřeháním.

Tomáš Klus:Tomáš zahrál svoje největší hity jako Sibyla,Marie, Navěky.Dobrá byla improvizace na pána v klobouku.Najdete jí i na youtube.Jinak Tomáš mě nezapoměl po druhé písničce zmínit.Kdy říká:Zapomněl jsem pozdravit Lukáše naše čtecí zařízení a Jirka dodal:No on Tomáš často zapomíná texty tak Lukáš s námi jezdí..Hi.U Tomáše už je  to taková tradice.Za chvíli budou fanoušci na Vysočině a v Jihomoravském kraji vědět,kdo se skrývá za čtecím zařízením.Jestli to bude takhle pokračovat...Hi

Skyline:Tuhle partičku co kombinuje taneční hudbu a hip hop viděl poprvé v životě.A i když ani jeden z těchto stylů neposlouchám,bavilo mě jaká šla z jejich vystoupení energie.Jak se snažili vyburcovat lidi aby pařili.Šli doslova až na krev.
To když zpěvačku kapely Mariku Rybín když sklopila hlavu a její kolega s mikrofonem skákal a burcoval lidi tak ji tím mikrofonem nechtěně trefil do hlavy a tekla krev.V tu chvíli mamka prohlásila:Hudba není špatná,ale já se na to nemůžu dívat.Oni se na tom podiu pozabíjí..Hi.Nepozabíjeli zakrvácená Marika si krev utřela ručníkem a vystoupení dokončila se stejným nasazením jako začala.


Žádné komentáře:

Okomentovat