pondělí 6. srpna 2012

David Koller - Býkovice

Na tento koncert jsem se strašně těšil.Protože David je snad jediný oblíbenec, kterého jsem ještě neviděl LIVE!Koncert zahájil hitovkou Chci zas v tobě spát.Dále zazněly snad všechny nejzásadnější Hity od Lucie.:Šrouby do hlavy,Amerika,Sen.Nářez Vona říká jo,Černí andělé.U této písně mě pobavil asi tak desetiletý kluk v publiku kdy s neuvěřitelným nasazením zpíval pasáž sex je náš dělá dobře mě i tobě..Hi bylo vidět,že to pobavilo i Davida.Od Lucie zazněla ještě skladba Daniela.Z období Kollerbandu tyto skladby:Skvělý nářez Milá.Krásná věc Mám chuť lhát,Durman nebo Lehká.Ze solovek:Nic není nastálo,Jižní kříž,Až ti řeknu,krásná věc Žádný city,Lajka z I.P. Pavlova nebo Klub lhářů.Z druhé solovky::Ty a já,nebo Best of ty a já.Úžasný koncert se super atmosférou.

Žádné komentáře:

Okomentovat