pondělí 17. prosince 2012

Tomáš Klus - Havlíčkův Brod

Na tento koncert jsem se těšil strašně moc.Za prvé od léta jsem nebyl na Tomášově koncertu a přes rok jsem se neviděl s mou nejlepší kámoškou Mirkou.A taky jsem se strašně bál ,že nevyjde počasí,jelikož datum Tomášova koncertu v Havlíčkově Brodě bylo 8.prosince.Nicméně nakonec vše vyšlo náramně dokonce i překvápko co jsem měl naplánováné pro Mirku.Ale o tom později.
Před půl šestou jsme byli před KD Ostrov, kde se koncert konal.Zavolal jsem Mirce ta mi řekla ,že za tři minutky už bude také na místě.Tak jsme počkali a šli jsme do sálu společně.Než začal koncert Tomáše tak jsme úžasně pokecali.Před Tomem a Jirkou byla teda ještě nějaká předkapela z Frýdku Místku.Hráli dobře ale bohužel si nevzpomenu na jejich název...Hi hi.
Pak už přišli na řadu Tom s Jirkou, aby zahráli První píseň, která se tak zatím i jmenuje jelikož ji na koncertech hrají jako první..Dále z těch novějších skladeb zazněla Nezapomínej nebo PanTofel.A jedna úplně nová skladba ,při které se Tomáš vydal na balkony kulturáku.
Dobrá byla improvizace o šatnářkách kulturáku.Tu najdete i na youtube.Nebo když fanoušci měli napsat na papírky a vložit do příložené krabice v jakém stylu má zaznít improvizační skladba.Havlíčko-Brodští chtěli skladbu ve stylu Tango.Já jsem dostal od Tomáše zákaz tam něco napsat.Říkal:Luke ty tam nic nepiš ty nás moc znáš....Hi hi.
Jinak mnohé skladby měly nové aranže.Důvod proč se tak stalo byl,že Tomáš s Jirkou měli za zády živou kapelu.Třeba skladba Panenka, která je jinak rychlá a svižná dostala na tomo turné krásný intimní kabát.
Tomáš děkoval fanouškům za podporu ,že chodí na koncerty a umožnují mu tak žít jeho sen.Jinak zazněly ještě třeba skladba Treplev,Marie,Nenávratná,Chybíš mi., ad.
Tomáš si neodpustil rýpnutí do těch bulvárních prasat, která ho nedávno nařknula že jeho vztah s manažérkou Bárou Falgeovou není jenom čistě pracovní.Tak když Bára Tomášovi přinesla na podium pití tak Tomáš říká:Děkuju Baru,to byla moje přítelkyně Bára,....Hi hi.
A pak už přišlo překvapení pro Mirku ode mě to když jsem jí přes kluky věnoval písničku.Měla radost.A já taky že to kluci udělali.A byl konec koncertu a čekalo nás 50-minutové čekání na podpisovku Tomáše a Jirky.Fakt mazec.Jsem strašně rád,že jsi Mirko počkala také a mohli vzniknout ty úžasné fotky s klukama.Tak to je vše z koncertu Tomáše.

Žádné komentáře:

Okomentovat