úterý 26. srpna 2014

Chinaski - Třebíč

Na Chinaski jsem vyrazil po dlouhé době.Byl to nářez začalo se ovšem akustickou verzí Dobráka od kosti,kdy přišel Michal Malátný na podium pouze s elektrickou kytarou a řekl ,že kluci zůstali v zácpě na D1 hi hi.Dobrý forek. Skladba Vedoucí už totiž byla v plné kapelové parádě.Já jsem věděl,že se jedná o vtip od začátku,protože jsem celou kapelu viděl předtím na zvukovce.Při skladbě Punčocháče byla výborná spolupráce kapely s publikem,kdy ženská část publika zpívala:Kdybys tolik nepospíchal sundala bych si punčocháče a ta mužská:Kdybych věděl,že je to poprvé tak bych tolik nepospíchal.Musím říct,že holky nás výrazně přezpívaly. Dále zazněly skladby jako:Kérka,Stížnost,Vinaři,Dlouhej kouř,Vakuum.1.Signální,Stejně jako já,Klára,Slovní pyrotechnika,Drobná paralela ad.Super koncert.Musím říct,že jsem ještě nezažil aby se na koncertu Chinaski tak zpívalo.Obzvláště první řady.Koncert se zkrátka pekelně vydařil.

Žádné komentáře:

Okomentovat