středa 22. července 2015

Čeřínek Fest -Hutě u Jihlavy

Na Čeřínek Fest jsem vyrazil letos poprvé.Ze začátku to teda vypadalo ,že své oblíbence neuvidím jelikož se strhla hrozná přeháňka ale nakonec se naštěstí vyčasilo.První oblíbenec kvůli,kterému jsem na festival vyrazil je Tomáš Klus.Jeho vystoupení jsem viděl po menší pauze tak jsem se docela nasmál.Zahrál své největší hity:Marie,Pocity,První píseň,Napojen ,Nina,Sibyla.Z nové desky Anat, která není tak hitová jako předchozí Tomášova alba ale texty jsou tam podle mě nejlepší jaké kdy Tom napsal zazněly dvě písně a sice ekologická JdeVozem a protiválečná ZmrZlým.V improvizaci došlo i na Tomášova skvělého mořského koníčka.Skvělé vystoupení. UDG - tuhle Ústeckou partu jsem neviděl strašně dlouho.Opět nepřekonali svůj dosavadní problém se zvukem aby to pořádně nazvučili ale jinak super.Zahráli nejnovější písně jako:V atmosférách,Najednou.Pak došlo i na starší pecky jako:Kurtizána,Zvědavá,Nad Letnou ,Hvězdář.Nová hra bubeníka Jugiho je velmi ujetá spočívá v tom,že je oblečen v šatech a dá pusu všem v první lajně bez rozdílů pohlaví.Masakr...Hi hi super koncert.

Žádné komentáře:

Okomentovat