sobota 16. července 2016

Kryštof kemp Mikulov - 2016

Po dvou letech opět na stejné místo abych strávil den se svojí srdcovou hudební záležitostí kapelou KRYŠTOF! Celkem nás v Mikulově letos bylo 5500 lidiček.Když jsem dorazil na místo právě zvučila hlavní hvězda sobotního dne kapela KRYŠTOF. Když nás pustili do areálu kempů a kouknul jsem na oblohu začal jsem se obávat o počasí.Nebe nad Mikulovem bylo řádně zatažené.Naštěstí počasí vydrželo po celý den krásné. Pořídili jsme první fotky u plakátu KRYŠTOF.Tu jsme uviděli kytaristu Evžíka s bubeníkem Jakubem,kteří i letos měli na kempech hudební školičku.Tak jsem je zašel pozdravit a vyfotit se. Letos kromě toho,že si mohli zájemci s kapelou zahrát stejně jako na prvním ročníků kempů,tak se mohli přihlásit i ti,kteří umí celý text nacvičované písně tak si jí může zazpívat na mikrofon.Byl jsem tam zrovna ve chvíli kdy se hrál a zpíval hit Ty a já.Úžasně ho tam zapěla malá hvězda letošních kempů Terezka. Úžasný byl kempařský slib kapitána Ričičiny. I letošní vystupující na kempech :Voxel,Jelen,Michal Hrůza.Super sety.Jinak členové kapely Kryštof tam provozovali pro fandy různé specialitky.Kuba s Evženem měli hudební školičku.Nikolaj prodával kofolu,Nikos Kuluris s Romanem Vaňkem měli svoji rybárnu.Ondra Kyjonka hospůdku a Nikolas autodráhu. Z Kryštofáckého setu byla největší prdel pravda o seznámení Ríši s Jarinou. Zasvěcení vědí.Super festival doporučuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat