pátek 13. října 2017

Kryštof 25 let - STRAHOV

Krásný koncert k pětadvacetinám Kryštof.Předkapelami byli:Hodiny,Sebastian.Jelen.Pravá stadionová show,konfety,ohňostroje.27 tisíc lidí.Největší hity plus čtyři novinky:Šnůry,Naviděnou,Nesmím zapomenout,Zůstaň tu se mnou. Hosté koncertu: Majk Spirit,Petr Janda.Janda zazpíval písně ze svého repertoáru Snad jsem to zavinil já ,Vymyslel jsem spoustu nápadů. Výborný byl trik Richard na kole nad davem.Svítící náramky Kryštof,které dostal každý navštěvník koncertu při vstupu na stadion.Posléze se náramky rozsvítily při některých skladbách hezky do rytmu.Skvělá show zazněly hity jako: Obchodník s deštěm ,Ty a já,Křídla z mýdla,Lolita,Ze scénářů,Cesta ad. Jenom škoda,že ty písně Jandy nezazněly jako duety S Richardem vyznělo by to zajímavěji.Děkuju,že jsem mohl být u toho manželé Pavlíkovi!!

Žádné komentáře:

Okomentovat