úterý 21. listopadu 2017

Chinaski -TOUR Není nám do pláče

Nikdy by mě nenapadlo,že až budu psát o koncertu z Jihlavy bude kapela Chinaski téměř rozpadlá,tedy její původní sestava.Protože pánové František Táborský a Michal Malátný chtějí pokračovat v nové sestavě.Mrzí mě to co se stalo na druhou stranu mě to až tak nepřekvapuje.Kdo viděl jedno DVD CHinaski, kde bylo nahlédnuto do zákulisí kapely nebo četl knihu Michal Malátný ví, že se kapela hodně hádala.Michal Malátný jednou na téma hádky v kapela řekl:Hudba vždycky zvítězila nad našima egama.Škoda,že si Michal na tuto zásadu nedávno nevzpoměl.Koncert v Jihlavě byl však super.Kapela hrála suprově,Přehráli velkou část nejnovější desky.Jmenujme Řítím se do pekla.,Propan s Butanem ,Tamaryšek,Venku je na nule,Potkal jsem tě po letech ad.Ze starších:Hlavolam.Tabáček,Klára.1.Signální ,Punčocháče,Vedoucí ad.Jako mínus jsem vnímal ,že nebyli pořádné plazmové obrazovky.že by na stařičkém zimnním stadionu nešly nainstalovat?Nevím.Jako předkapelu si zvolili Slovenského zpěváka Petera Aristona.Jsem fakt zvědavej do budoucná na ten syrovější,kytarovější zvuk Franto a Michale!

Žádné komentáře:

Okomentovat