sobota 16. prosince 2017

Jelen - Vánoční turné Havlíčkův Brod

Předkapelou byla zpěvačka Debbi.Zpěvačka se pak vrátila na nový duet s kapelou Jelen,který se jmenuje Mars a Venuše.Během koncertu se na podiu objevil také zpěvák David Stypka aby s Jelenama zazpíval písníčku z filmu Balada pro banditu. Nechyběl ani stálý host Jeleních koncertů Kateřina Marie Tichá.Společně zazpívali skladby Pohanská - Při této skladbě úžasná taneční choreografie Jindry a Katky.Dále Katka s Jelenama zpívala:Nebe je dál,Magdalenu,Korunou si hodím. Při této písní se připojila opět Debbi.Úžasný byl moment,kdy se zhaslo v sále a pouze za zvuku kytary a trubky zazněla Tichá noc a fanoušci rozsvítili své mobily. Ještě zazněly skladby :Jehnědy,Ikarus,Klidná jako voda,Nebe nad Prahou,Světlo ve tmě ad. Úžasná atmosféra.Jeleni aktuálně vydali komplet dvou LIVE CD Jelen v Lucerně.

1 komentář:

  1. Kluci z Jelenu jsou velcí sympaťáci. Jindru jsem jednou potkala, když jsem byla na své pravidelné cestě na bazén, když to tedy ještě šlo a úplně v klidu si se mnou udělal fotku, když jsem ho o to (samozřejmě, že velmi mile :D) požádala. To bych asi já sama osobně nesnesla, aby mě takhle zastavovali lidi na ulici. :D

    OdpovědětVymazat