čtvrtek 13. srpna 2009

Bernardfest Humpolec



Festival Bernard Fest začal v 16 hodin. Festival zahájila skupina Skaláci.To bylo něco pro seniorskou generaci.Ti byli nadšení. Já tedy ne. Kolem šesté hodiny zahájila svůj set skupina Clou během jejichž vystoupení přišla řada i na nejslavnější hitovku s názvem Island sun. Docela dobré vystoupení. Pak přišli na řadu Suport Lesbiens.To bych radši moc nekomentoval. Za prvé už mi docela vadilo, že je to druhá kapela, která zpívá anglicky. A potom mi docela přišlo neslušné odplivávání frontmana Kryštofa Michala na zem. A, že si tleskal po každé písni to mi přišlo trapné až komické. No ale už pojdme k největšímu taháku, který pořadatelé na páteční progran festivalu naplánovali bylo vystoupení Ostravsko - Havířovského cirkusu, který si už bezmála 15 let říká Kryštooof! Během jejich vystoupení zazněly hlavně singlovky jelikož všechny kapely říkají, že festivalový fanoušek chce slyšet hity, které zná z rádia a zazpívat si. Takže během vystoupení přišla řada na Svědomí, Plán, Atentát, Tak Nějak málo Tančím, Rubikon, Cosmoshop atd. Při Zrcadlení jsem si říkal,že měl Richard asi hodiny bubnování u Jakuba Dominika bubeníka kapely. Odbubnoval totiž část Zrcadlení dost přesvědčivě. Jinak se mi líbily nové aranže písní Ženy a Pohádkách. No a takovou třešničkou na dortu bylo zakončení koncertu písní Lolita, kterou se mi Richard rozhodl věnovat. Krásný pocit. Jo a zazněla jediná nová píseň Ostravská bajka. Příště se těšte na report z koncertu mladého Nohavici..hi nebo chcete-li Tomáše Kluse.

1 komentář: