pondělí 3. srpna 2009

Festival- Tradiční letní rocková noc..



se konal ve Stanovištích u Velké Bíteše. Já jsem na festival dorazil něco málo po 18 hodině kdy zrovna hrála kapela Sulin tvrdý metal. Nic pro mě. Já už jsem se nemohl dočkat hlavní hvězdy večera. Ty kapely v podvečer nic moc jediná, která mě docela bavila byla U2 revival z Brna. Jak už název napovídá kapela hrála skladby Irských U2. Pěkné vystoupení. Jinak celý festival moderoval Petr Holík moderátor rádia Krokodýl .Musím říct ,že mě jeho moderování strašně bavilo. Tomu ta pusa jede pomalu jak Leoši Marešovi...hi. Co byl unikát aspoň pro mě, že celou akci odmoderoval mezi lidmi na trávníku. Ten kdo neví o koho přesně jde tak moderoval s Laďkou Něrgešovou Superstar 2. Tam mi tak dobrý nepřišel ale ve Stanovištích byl teda luxusní!! Ještě než přišla řada na hlavní hvězdu večera vystoupila kapela Marry Cocaine. Po desáté hodině večerní už všichni netrpělivě čekají na vystoupení svého krajana a hlavní hvězdu večera rockera Petra Bende!!!! Svou show rozjíždí nadupanou skladbou Střed světa, následují skladby Nevinnost, Ty a já, Let vážkám závidím. Dočkali jsme se i tradičního bubenického sola ve skladbě vstávej .Přišla řada samozřejmě i na singlovky jako Nad horů svítá nebo Zaklínám své moře. Pár posledních skladeb kluci odehráli úplně naboso, jelikož se Petr nás fanoušků zeptal jesli chceme aby si při představovačce všichni postupně vyzuli boty. Samotný Petr zkoušel na fanynky jestli si má sundat košili a rifle fanynky křičely jak mohli ale vykřičely si jenom dva rozepnuté knoflíky u košile!! hi jo ještě jsem zapomněl napsat, že festival ve Stanovištích pořádá každým rokem trumpetista kapely Petra Bende Karel Nováček. Příště se můžete těšit na report z vystoupení kapely Kryštoooof !

Žádné komentáře:

Okomentovat