pátek 13. srpna 2010

Bernardfest Humpolec





Ahoj lidičky,když jsem v den konání festivalu Bernard fest viděl z okna dopolední počasí tak jsem si říkal,že z Bernard festu letos nic nebude.Když jsme po druhé odpoledne vyjížděli z domu bylo hezky.Vládla ve mně optimistická nálada.
Pocit rozladění však na sebe nenechal dlouho čekat.To když jsme přijeli na fest o něco později,pršelo, strašná fronta na vstupenky a to nejhorší už hrál můj oblíbený zpěvák a mistr improvizace Tomáš Klus !!! Takže první dvě písně Vesmíru a Přičichnutí alergikovo jsem slyšel jen z dáli takže rozladěnost velká.
Poznal to i sám Tomáš.Když jsem přijel do první řady tak Tomáš pár minut na to říká : Ahoj Lukáši, dneska se tváříš nějak nasraně.Tak jsem celý v šoku a překvapený jenom zavolal,že proto, že jsme přijeli později.Čímž jsem Tomášovi nahrál na další úžasnou improvizační skladbu.V niž Tomáš zpíval něco jako: Dnes Lukáš opět v první řadě nasraný,že jsme začali o pět minut dříve.Tak nám to Lukáši promiň.
Jistě mi uvěříte ,že po něčem takovém byla veškerá nasranost pryč.Holky okolo mně jistě záviděli....Hi. No děvčata musíte chodit častějc na autogramiády aby si Vás Tomáš třeba zapamatoval.A ne spěchat domů z koncertu do postýlky jelikož vás bolí nožičky ze stání....Hi Jinak jsem se hodně pobavil u improvizační skladby Techno Music.Dále zazněly třeba Mimorealita a Marie.Tomáše kromě toho co jsem zde zmiňoval minule čeká hraní na divadelních prknech v divadle Ypsilon.
To představení bude nějak propojené s Tomášovou hudbou.
No a ještě tam byli Kryštofové.No co Vám budu povídat měli zase propocená trička Humpolecký kotel vřel víc než ten v Hlinsku.Takže paráda.Jsem zvědav jestli ten Humpolecký kotel zase o něco překoná ten na Veveří kde budou Kryštof opět. Kromě nich Aneta Langerová UDG a Mirka. Ee co to kecám to není účinkující...Hi

Žádné komentáře:

Okomentovat