neděle 29. srpna 2010

Festival Veveří





Festival na Veveří se vyvedl perfektně, krásné počasí až moc...Hi.
Ale při kapele UDG se snažili trochu ochladit nás návštěvniky festivalu hasiči z Veverské Bitýšky.Občas na nás přistála voda z cisterny...Hi Jinak UDG hráli opět skvěle jak své největší hity: Motýl, Zpěvy deště aj.Z nejnovějších skladeb: Kdy zas blíž, Duše slečny Mai.Tentokrát chyběla skladba Vůně.Což je vždy skladba při které bubeník Jugi vytáhne dvě fanynky z publika na podium aby si při této skladbě zabubnovaly.Ale na Veveří nebyla tato tradice realizovatelná jelikož podium bylo příliš vysoké.Jinak UDG super ! Jo až na ty dvě kamarádky co při UDG stály vedle mně a ani si mě nevšimly.A to jsme se znali hodně let.Tak to bylo docela zklamání.Ale co nebyli jediné kamarádky. V této době jsou už mnohokrát nahrazeny jinými opravdovějšími a upřímnějšími.
Zpátky k hudbě. Po UDG následovalo vystoupení Anety Langerové ,která zazpívala své nejnovější skladby jako Amor, Dokola, V bezvětří,Pokušení. Zahrála samozřejmě i starší skladby jako Malá mořská víla,Skvělej nápad,Voda živá,Hříšná těla křídla motýlí.Skvělý koncert.
Po Anetě přišlo moje první LIVE setkání s kamarádkou Mirkou, kterou jsem poznal před dvěma měsíci přes Facebook. Hned při druhé větě bylo jasné,že si budeme mít co říct i živě a ,že se rozkecám i já trošku introvertní člověk.Ale jelikož Mirka je extrovert tak to nešlo nemluvit...Hi.Takže nakonec jsme kecali od odpoledních hodin až do konce festivalu když byli přestávky mezi vystupujícími.Ještě jednou a naposled děkuju za toto milé setkání.
Zpátky k hudbě dále na tomto festu vystoupily ještě kapely jako Support lesbiens,Vypsaná fixa,Wohnout. Ale my s Mirkou jsme už v té době docela za celý den unaveni čekali na nejlepší kapelu v ČR Kryštooooooof ! Kryštofové totiž měli ideální čas na začátek jejich hraní 23:59 hod ...Hi.Ale i v tuto noční hodinu to rozjeli tak ,že si chudák Richard při jednom z výskoků natáhl sval v lýtku. Jinak Kryštofové opět předvedli skvělou show s největšími hity.
Na tomto festivalu mi nic nechybělo zažil jsem tam úžasná koncertní vystoupení,skvěle pokecal s kámoškou a měl jsem tam i osobního dodavatele piva zdarma !...Hi Ale o tom třeba někdy příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat