středa 30. března 2011

Generální zkouška kapely Chinaski ve Velmezu



Na tento koncert jsem se strašně těšil, protože na halovou podobu turné k albu Není na co čekat jsem se nedostal.Koncert byl prezentovaný jako generální zkouška na Amarok tour, ale vlastně to byl regulérní koncert jelikož se normálně platilo vstupné.
Ze začátku to vypadalo ,že z návštěvností to bude na štíru nakonec se Jupiter club zaplnil slušně.Koncert zahájili novinkovou vypalovačkou 3 Pasty, z novinek zaznělo ještě 7 Hříchů,Spáč, Kérka, na kterou si kapela oblékla trička tělové barvy a na nich byli symboly podobné opravdové Kérce.Z nové desky ještě Artisté ,Jak mám ti říct, Obloha,Šatna.
Ze starších Bylo nebylo, o kterou si psali hodně fanoušci na netu aby jí kapela zahrála.Tato skladba zazněla pouze za doprovodu piána.Ještě zazněla skladba Tichej pláč,Drobná paralela, 1.Signální.Fanoušci chtěli Kláru ovšem Michal Malátný dal jasným gestem najevo ,že Kláru dnes určitě nezahrají.
Při písničce Vrchlabí přišlo pro fanoušky slibované překvapení v podobě sněhového efektu z větráků.Krásné to bylo.
Ze začátku koncertu mi přišel trochu horší zvuk, ale nakonec i ten byl v pohodě.Už teď se těším s kámoškou na 4.červen do Jihlavy, kdy vyrazím na Chinaski opět.Pro mě tam bude ještě takový krásný bonus v podobě zpěvačky Kataríny Knechtové, protože od rozpadu kapely Peha jsem její vystoupení neviděl a Chinaski si jí tam přivezou jako hosta.Hurá konečně zase uvidím nejhezčí zpěvačku Česko-Slovenska.Tak to je pro dnešek vše.Příště koncert Tomáše Kluse.

Žádné komentáře:

Okomentovat