středa 6. dubna 2011

Tomáš Klus Jihlava


Tento koncert mladého písničkáře byl týden dopředu vyprodaný.Však Jihlavské publikum bylo na zpěváka řádně nažhaveno.
Dělnický dům, kde se koncert konal se třásl v základech jak publikum tleskalo ,pištělo,dupalo a veselilo se při Tomášových melodických písníčkách.V Jihlavě bylo široké spektrum publika.Viděl jsem malé caparty,ženu ve vysokém stupni gravidity, tam jsem zalitoval ,že ona žena nesedí v první řadě ale až ve třetí.Kdyby seděla v první řadě tak by si jí Tomáš všiml a zase by přišla nějaká půvabná improvizace....Hi.
Dále se pak v publiku nacházela mládež a poslední skupinou ta pro mě překvapivě měla největší zastoupení a to byla střední generace.Až jsem si říkal jestli se náhodou nenacházím na koncertu barda Ostravského Jarka Nohavici.Ostatně na toho bych šel taky protože sakryš je tež dobry...Hi.Jenom ,že bych na Tomášovi takové publikum ještě pár let nečekal.Úžasné.Během koncertu zazněli skladby: Neklid,Sentiment na tři body,Lehomole,Lenka,Nenavrátná , DAMUklův meč.U publika oblíbená Marie, na kterou si Tomáš pozval fanouška z publika zdatného kytaristu Honzu aby jsi si s ním zahrál právě Marii.Člověče jestli narazíš někdy náhodou na můj blog tak promiň,že si nepamatuju celé jméno.....Hi. Dále zazněly ještě třeba Pocity nebo skladba Do nebe.
Jinak Tomáš chystá třetí album, které by mělo vyjít na podzim.Příště se těšte na report z koncertu skupiny Kabát.

Žádné komentáře:

Okomentovat