středa 20. dubna 2011

Kabát Jihlava


Vstup na koncert na zimák v Jihlavě byl stanoven na šestou hodinu večerní.Takže když jsem na místo dorazil před půl šestou před stadionem už byla kupa lidí.A z reprobeden hlavního partnera koncertu- rádia Vysočina zněly Kabátí pecky.A slyšel jsem debaty typu:Zlatí Kabáti lístek na Laidy Gaga prej stál dva litry, další partička se zase domlouvala, jak půjdou příští týden na skupinu Alkehol.
Vystoupení skupiny Alkehol jsem zažil jednou a stačilo.Poté co jeden mladík tančil tak nekontrolovaně,že chyběl kousíček a sedl by mi na klín... naštěstí jsem mu zavčas pomohl nazpět.No pojďme zpátky ke koncertu Kabátu.Mezitím co lidé vedli různé debaty se přiblížil avízovaný čas vstupu na stadion.A v tu chvíli byli lidé na chvíli smyslu zbavení.Každý chtěl mít co nejlepšího fleka, takže vznikla trošku tlačenice.
Během koncertu zazněly nejnovější skladby Banditi di Praga,Kdeco nám zachutná,Ebenovy hole atd.Ze starších zazněl Starej bar,Na sever , Piju já piju rád,Šaman,Dávám ti jeden den,Moderní děvče,Žízeň ,Bum bum tequila bum ad.Samozřejmě nechyběla doprovodná show jako ohně a další vychytávky.Celá ta show stála za to, jak by taky ne vždyť na celé té scéně pracuje kolem stovky lidí.

Žádné komentáře:

Okomentovat