středa 28. září 2011

Kryštof Jihlava


Hned následující den po koncertu v Brně jsem si dal Kryštofí přídavek a to sice koncert v Jihlavě.Sotva jsme dorazili na místo tak kapela za chvíli zvučila.Chvíli jsme si sedli opodál na lavičku.Já tedy ne můj doprovod.Když za námi přisedla vedle paní v pokročilém věku a spustila : Taky jezdíte za Kryštofem?Já: Ano,včera jsme byli i v Brně.Vůbec bych nečekal,že takové paní se může líbit Kryštof.A co mě ještě víc překvapilo,že když Richard začal zpívat při zvukovce úplně novou písničku tak tato paní začala zpívat s ním.To jsem koukal jak blázen protože slova této nové písně neznám ještě ani já...Hi. Ale co tím chci říct,že jsem rád,že kluci mají dnes už fanoušky všech věkových kategorií.Publikum bylo hodně vlažné oproti Brnu.Dalo o sobě víc vědět, když Richard v polovině vystoupení při skladbě Digihrách zatančil kozáčka.Ten se Jihlavským líbil.Richard to okomentoval slovy:Stačí předvést trochu tělocviku a jak se Vám to líbí!...Hi.Při skladbě Atentát opět Richard vyzval fanoušky aby mávali do rytmu rukama nad hlavou.Že se tak ukáže kolik je tady dnes fanoušků a kolik čumilů....Hi.Já se vždycky nechtěně zařadím do kategorie čumilů, protože mi připadá trapné abysme i my chlapci mávali s rukama nad hlavou.To mají mít přece na koncertech za úkol jenom děvčata Richarde...Hi.Nakonec celkem pěkná atmosféra a pro mě příjemné koncertní rozloučení s Kryštof.Tak za rok se budu těšit na viděnou chlapci.

1 komentář:

  1. Super článek :-). Já se s Kryštofem rozloučím v neděli na Hukvaldech ;-).

    OdpovědětVymazat