čtvrtek 27. června 2013

Bernard fest - Humpolec

Na Bernard fest v Humpolci jsem se těšil strašně,kvůli těmto vystoupením:

Tomáš Klus:Zahájil své vystoupení písní Nebudu Vám lhát.Pokračoval písní Neklid,PanTofel,Dopis,Panenka.Dobrá byla improvizace o tančícím chlapečkovi na tatínkových ramenech.Dále zazněly skladby jako:Do nebe,Pocity,Marie,Nina.
Opět mě Tomáš  pozdravil a říká:Tak co Luke,dneska dobrý? Myslím,že to byla reakce na tu mou kauzu s panem sympatickým...Hi hi.Super vystoupení.

Richard Muller:Super vystoupení akorát co myslím že na festivalové vystoupení nepatří bylo zbytečné natahování skladeb.Muzikanti tomu říkají Jamování,Zazněly hity jako:Tlaková níž,Srdce jako kníže Rohan,Milovanie v daždi, krásná skladba,Po schodoch,Nebude to lahké drahá,Líšky,Štěstí je krásná věc.Super vystoupení.

Katarína Knechtová:Zpěvačka pro kterou mám slabost.Krásně zpívá a ještě se na ni krásně kouká.Líbí se mi jak komunikuje s publikem.Zahrála největší hity své dosavadní kariéry:Zpomal,Za tebou,Den medzi nedělou a pondělkom,Všetko inak vyzerá,Vana plná piraní,Dálkové ovladanie ad.
Jeden připitý chlapec na ní křičel:Katko,já tě miluju.A Katka:Já tě taky miluju...Hi hi.Tak to mě pobavilo.Ale fakt to byl asi její fanoušek protože všechny písně znal.Ještě jednou musím pochválit komunikaci s publikem.To bylo úžasné burcování publika pořád ruky hore pojď
te so mnou.Perfektní vystoupení.
.

Žádné komentáře:

Okomentovat