sobota 6. července 2013

Tomáš Klus - Znojmo

Tomáš Klus a Jiří Kučerovský zavítali do Znojma v rámci turné Konečně venku.V playlistu byli i písně, které dlouho nezazněly jako:Inzerát,Lenka,Vesmíru,Až,Mimorealita.Dobrá byla improvizace o surikatách.Koncert se konal v areálu Louckého kláštera.
Znojemský koncert byl jedním ze sedmi charitativních koncertů jehož výtěžek šel na centrum Oáza,což je centrrum pro mentálně postižené.Konkrétně ze Znojemského koncertu šlo pro centrum Oáza pěkných 50 000 Kč.
Během koncertu zazněly ještě tyto skladby:Trigorin,Psáno u zpráv,Přičichnutí alergikovo,Sibyla,Malčík.Super koncert.Mínus koncertu:Inteligentní securiťáci.Těžko se mi zvyká,že jsou součástí Klusových samostatných koncertů.U Klusa budu asi chodit s radostí na festivaly protože tam ti kokoti nejsou.Mám štěstí,že na koncerty se mnou chodí můj doprovod,který s nimi dokáže diskutovat a nepošle je někam jak bych to udělal já.Nedokážu diskutovat s debilem prostě.Příklad:jsem nalevo od podia před zábranami ještě s dalšími vozíčkáři.Spolu s námi jsou naše doprovody.Inteligentní securiťák příjde a říká:Vy tady s těmi vozíčkáři nemůžete být z důvodu,že berete místo dalším vozíčkářům ovšem to ten inteligent říkal ve chvíli kdy už bylo jasné,že už žádný další vozíčkář nedorazí.Né byl neústupný doprovod musí za zábrany.To jsem si říkal:Jestli to bude takhle na Klusových samostatných koncertech pokračovat asi přestanu na samostatné koncerty Toma chodit.Ale kvůli klukům překousnu i ty kokoty. Snad.Snažím se ale jde to kurva těžko.

Žádné komentáře:

Okomentovat