středa 24. července 2013

Petr Bende - Dobřínsko

Tak Kolotoč v Miroslavi byl v pátek, a v sobotu jsem vyrazil na Petra s bandem do Dobřínska.Band byl skvělý jako vždy ale atmosférou to byl jeden z nejlepších koncertů bandu jaký jsem kdy zažil.Mám takovou hitparádu Petrových koncertů,kde byla nej atmosféra.Děkovný koncert v Třebíči,pak po dvakrát Radešínská Svratka,Polička u mě dlouho vedla ale asi  nejvíc bylo prozatím právě Dobřínsko.To jak fanoušci zpívali refrén písně Tráva nebo byli nedočkaví kvůli skladbě Nad horú svítá.Byl jsem rád,že se v playlistu objevily skladby,které delší dobu nezazněly jako:Jing a Jang,Ty a já,Pramínek vlasů. Pokud si dobře vybavuji tak jsem slyšel tuto opavdu bigbítovou verzi znamého hitu skutečně tak jak jí Petr s bandem přearanžoval pro jeden TV pořad úplně poprvé.Vždycky jsem totiž Pramínek vlasů měl možnost slyšet od Petra v rámci nějakého akustického setu.Dále během koncertu zazněly:Jsme tak stejní,Vstávej,Samba s Karlíkem,Zaklínám své moře.Byl i pokus o telemost kdy fanoušky v Dobřínsku chtěla pozdravit přes mobil až z Irska fanynka Monika Vighová.Bohužel se to ale nezdařilo ač měl Petr na vypůjčeném mobilu zapnuté reproduktory do prostoru tak Monika nebyla slyšet.Byla to ale taková zajímavá specialitka Dobřínského vystoupení.Neplánovaná,jednalo se o spontánní záležitost.Skvělej koncert.

Žádné komentáře:

Okomentovat