úterý 8. července 2014

Argema a Olinka Lounová Nedvědice

Olga Lounová:Původně jsem jel do Nedvědice na Argemu,že mě tak chytne vystoupení Olgy Lounové jsem vůbec nepředpokládal.Byla to neuvěřitelná show.Kapela hrála skvěle a ti tanečníci mi taky nakonec nevadili.Překvapilo,že mě některé písníčky znějí docela rockově a Olinka skvěle komunikuje s publikem.A ještě jsem neviděl aby interpret visel z kovové konstrukce hlavou dolů a odzpíval tak celou skladbu.Olinka je dračice. Zazněly skladby:K výškám,Gynekolog amatér - tu miluju,Brány svaté,Dál za obzor což je jinak duet s Karlem Gottem.Mistr do Nedvědice nedorazil.Ale Olinka si poradila.Dál zazněla úžasná skladba Stará žena a Láska v housce.Při této skladbě vyzvala místní děti aby si s ní šli zablbnout na podium.Super vystoupení. Argema:Po vydatném dešti odstartovala svůj set Argema.Skladbou Modrý pondělí,Mám se lí,New York City,Špinavý záda.Zvuk mohl být lepší.Okamžiky co mi narušili set Argemy byli když do první řady dorazili dvě zhulené holky,nemohly se udržet na nohách a hrozilo ,že z jedné strany padnou buďna mě nebo z druhé strany na malé dítě. Další narušení bylo,když na podium dorazil týpek v podobném stavu jako děvčata s perníkovým srdcem v ruce.Jarda Hnilica mu říká:Pro koho to je?Pro mě?On:Pro maminku!Hi hi.Chudák Jarda Hnilica nevěděl co s ním.Naštěstí si tam pro něj po chvilce přišlo nějáké děvše.Jarda prý:Maminka už jde!Hi hi bral to s nadhledem.Nechápu jaktože tam nebyla žádná ochranka.Jinak super koncert

Žádné komentáře:

Okomentovat