pátek 4. července 2014

Bernard Fest Humpolec No name a Kryštof

Po delší době jsem viděl LIVE kapelu No name.Chlapci cestovali z Košic do Humpolce na Bernard Fest od sedmi od rána.V šest večer rozjeli svou show největších hitů:Hladám,Starosta,Lekná,Nie alebo ano,Ty a tvoja sestra,Promile,Duša a já,Žily.Co mě překvapilo nejvíc ,že na pozici klávesáka už není Zoli ale nějáký Daniel.Super set. Kryštof-Na Bernard festu jsem viděl naposledy Inzerátovskou show.Pak už jenom kempy v Mikulově akusticky a Kryštof jde minimálně na rok pauzírovat od hraní.Aby se mohl vrátit v plné parádě s novou deskou.Zazněly největší hity:Plán.Inzerát,Cesta,Obchodník s deštěm,Tak nějak málo Tančím ad.Zvláštnosti tohoto vystoupení pro mě bylo to,že jsem získal Evženovo trsátko podepsané.Poté co jej hodil do publika.

Žádné komentáře:

Okomentovat