středa 9. května 2012

Aneta Langerová - Kuřim

 Po mírném zahlcení mého blogu sloupky o koncertech Tomáše přicházím se sloupkem o koncertu Tomovi kamarádky Anety Langerové.
Když jsem Tomášovi na podpisovce v Jihlavě říkal,že jsem se chystal na jeho koncert do Humpolce v rámci divadelní tůry ale později jsem zjistil,že se ve stejný termín koná koncert Anety tak jsem se rozhodl dát přednost Anet.Jelikož jarní část divadelní tůry už jsem viděl třikrát.A Tomášova reakce byla: Tak Anetu moc pozdravuj už jsme se dlouho neviděli.A když jsem odjížděl od stolečku kde se Tom podepisoval ještě na mě Tomáš volal: Nezapomeň pozdravovat tu Anetu.
Já o jejich přátelství samozřejmě vím a nějakou podobnou reakci Toma jsem čekal.Kdybych nešel na koncert jeho spřízněné duše tak mu to neříkám.A zmínil jsem to tady protože mi připadá strašně fajn když se muzikanti nevnímají jako konkurence.
Ale teď už ke koncertu Anet.Aneta zavítala do Kuřimi v rámci pokračovaní akustického turné Pár míst.Koncert ve složení nástrojů akustická kytara,smyčcové trio,piáno bicí.Anet koncert zahájila písní Dokola.Po této skladbě přvítala publikum v sále se slovy: Jsem ráda ,že jsme vůbec dojeli jelikož jsme po cestě píchli kolo.A jak jsem teď zpívala tu skladbu s názvem Dokola tak ač je to skladba s vážnějším textem tak já si pořád v hlavě představovala to kolo..Hi hi.
Anet měla takových hlášek během večera více.Však jsem jí po koncertě na podpisovce za smysl pro humor pochválil.Měla radost.Během koncertu zazněly ještě skladby jako.Vzpomínka tu mám v této akustické verzi nejradši,Němá,Jiný sen.Těmto třem skladbám sluší akustický háv nejvíc.Méně už podle mě sluší trošku rozjuchaná country verze skladbě Stačilo říct.Jelikož text písně je o nevydařeném vztahu.Dále zazněly skladby Pokušení,Bezvětří,Jedináček,Jsem,jejichž text napsal Tomáš Klus.Ze starších:Vysoké napětí,nebo Desetina.
Krásný koncert.Aneta chystá z akustického turné CD a DVD.

1 komentář: