pátek 4. května 2012

Tomáš Klus - Jihlava.

Tak a do třetice Tomáš v Jihlavě.
Před koncertem jsem se pozdravil s Jirkem, jenom se zeptal jak se mám a musel jít plnit funkci fotografa.Říkal,že nemá vyfocené ještě žádné lidi.A to bylo po půl sedmé a v sedm začínal koncert.
Pustili lid poměrně dlouho dovnitř no.Nás si Jiřík v sále taky vyfotil ale nějak ho zlobil foťák.Tak z fotečky nakonec nic nebylo.
A už tu najednou sedmá hodina z reproduktorů nás pozvali na nejbližší kulturní akce divadla.Pak na scénu nastoupila velice sympatická ředitelka divadla,aby nám sdělila,že nesmíme během koncertu fotit a natáčet,že je to ve smlouvě a pokud to nedodržíme tak se může stát,že koncert ihned skončí.To jsem ještě nezažil přátelé.Po výhružném výstupu vedení divadla už začal koncert.
Zazněly písničky do Nebe,Vesmíru.Tam mě opět Tomáš zmínil... to je Lukáš moje čtečka..Hi.Je strašně dobře ,že tady je poněvadž já zapomínám texty a Lukáš je všechny zná...Hi.Při Tomášových koncertech mi to již připomíná situaci podobnou té, když se Jan Kraus ptá na začátku svého pořadu : je tady pan Odvárka?Asi taky nějaký fanda Krausova pořadu.Už si na Tomášových koncertech připadám podobně
Během tohoto večera jsem byl zmíněn celkem třikrát a mimochodem mi byla věnována skladba Marie.Takže naprosto úžasný večer.
To že se nenatáčelo a nefotilo zaskočilo i Tomáše.To když při jednom ze svých vtipů ukazoval svaly a říkal : Točte to! A nikdo nic.Jo jo,nařízení je nařízení hi. Ale večer mi to nezkazilo.
TOM VYRÁŽÍ NA FESTIVALY....

Žádné komentáře:

Okomentovat