čtvrtek 3. května 2012

Tomáš Klus - Třebíč

Ahoj lidi,konečně jsem tu s dalším sloupkem, tentokrát Tomáše Kluse v Třebíči.
Před koncertem fotil zase Jiří, tak si nás z dálky vyfotil.A za pár minut už se setmělo v sále.A z reproduktorů začala znít Jiříkova kytara s předem natočeného  intra, které kluci natáčeli před koncertem.V tom Třebíčském zpíval Tomáš něco jako: Dobrý večer,bič - Třebíč.Jiříkova kytara přidávala na intenzitě.Tomáš na hlasu..Až se kluci objevili konečně na podium.Tomáš mě hned uviděl a říká: Jé ahoj Luke,to je Lukáš naše čtecí zařízení.Umí všechny moje texty.A spustili první skladbu koncertu.
Skladbu Anna, pokračovali písní Neklid,Trigorin.
Opět se přihodili neopakovatelné situace.Jeden z diváků vstal, asi potřeboval na wc a Tomáš říká: Budete recitovat...Hi hi.
Jo jo pokud nejste rádi středem pozornosti doporučuji při Klusových koncertech návštěvu wc vynechat.Tomáš si všimne každého a to nemusíte být v první řadě.Všimne si i určité výjimky v sále.To když uviděl v pvní řadě jedno prázdné místo a říká: Á tady někdo nepřišel.Nechcete si jít sem někdo sednout ?Tak jedna slečna šla.Tomáš říká:Nebojte kdyby ten člověk přece jenom přišel tak řeknu, že za to můžu já...Hi hi.
Nebo před písničkou Navěky si Tomáš pochvaloval,že na jejich koncerty chodí už i páry a některé páry se později třeba i vezmou.To pak říkáme,že na našich koncertech je jedna štastná a jeden ženatý...Hi hi.Super koncert.
Po skončení jsem s Tomášem i Jirkou dobře pokecal. Přišla za námi i Kapka Tomášův pes...Hi

Žádné komentáře:

Okomentovat