středa 15. května 2013

Divokej Bill - Jihlava

Na kapelu Divokej Bill jsem vyrazil po dvou letech do Jihlavy,kde zahajovala turné k desce 15.A tímto turné oslavují patnáctiletou historii kapely.
Hudební mejdan zahájila předkapela Liwid z Karlových Varů.Na Óčku se hraje jejich první singl z připravovaného debutového alba.Skladba se jmenuje Blondýna z Londýna.Hrají takový příjemný kytarový pop.Zpěvák šoumen se smyslem pro humor.Málokdy mě baví předkapela.U Liwid se to stalo.
Kolem deváté hodiny nastoupili Billové,aby odehráli takřka něco málo přes 120 minut trvající set.Spustila se projekce jak chlapci přijíždějí po dálnici do Jihlavy.To jsem nabyl pocitu ,že někdo z chlapců byl na Kryštof na Inzerát Tour,protože Kryštof měli na začátku koncertu přesně to samé video.Ale chápu někde se brát inspirace musí.Koncert zahájili skladbou Žoldák,dále třeba Malování,Znamení ,Síť,Armáda,Svatá pravda,Divokej Bill,Plakala,Laboratoř Delta.
Z nové desky zaznělo deset písní z celkových jedenácti.Napíšu,které jsem slyšel nejradši.Aktuální singl Vstávej,nářez Koně,Dolsín,Půjdem dál. Tyto dvě skladby jsou trošku jiné než dosavadní tvorba kapely.A pak jsem byl rád ,že zazněla skladba Jediná.To je takový Lovesong a to mě jakožto fanouškovi lásky srdce zaplesalo.Jo ještě za skladbu Mašina.Součástí koncertu byl i křest alba.Křtil producent alba Pavel Karlík a novinář Jarda Špulák.Jo a k některým písníčkám zpěvák Vašek Bláha povyprávěl jak vznikly.Super koncert a zároveň oslava patnáctileté existence kapely Divokej Bill.

Žádné komentáře:

Okomentovat