pátek 18. dubna 2014

ANNA K - poprvé akusticky Třebíč

Akustický koncert Anny K v Třebíči byl skvělý po hudební stránce.Známé i méně známé skladby zazněly v jiných aranžích než jak je známe z nahrávek.Jelikož se jednalo o akustický koncert čekal bych od zpěvačky,že se víc propojí s publikem.Nechá ho klást dotazy nebo aspoň bude vyprávět zážitky z koncertování z let minulých,dozvíme se něco o ostatních členech kapely atp.
Tak nějak totiž vypadalo pár akustických koncertů,na kterých jsem byl a myslím si,že by tak akustické koncerty měly i probíhat.Tohle Anna K nesplnila.Po hudební stránce pecka.Nejvíc mě dostala pomalá verze skladby Mezi kostmi.Dále zazněl Tamaryšek,Píseň o slzách,Večernice,Nebe.Moc fajn písnička Jedem Krajinou.A v refrénu se zpívá jedem krajinou.Tak Anička když to zpívala tak dělala jako,že řídí...Hi hi.Taková blbůstka,která mě ale pobavila.
Po koncertě byla podpisovka tak jsem si nechal podepsat LIVE CD a DVD,které jsem si tam zakoupil.Anička byla moc milá a na konci našeho setkání nám popřála hlavně zdravíčko.Když Vám to řekne člověk jako ona tak víte,že to neříká pouze jako frázi ale ví o čem mluví a myslí to zcela úpřímně.

1 komentář: