pátek 25. dubna 2014

Argema a Turbo Herálec

Na společný koncert Argemy a Turba jsem vyrazil do Herálce.Teda hlavně kvůli Argemě.
Během setu Argemy zazněly hlavně staré fláky jako:New York City,Vyznání.Z těch novějších Milionář,Mám se líp.Trošku zklamáním pro mě bylo,že z nejnovější desky Pocity zazněly jen dvě skladby:Zámecké dědictví a Mobily.Je to škoda,protože to album považuji za jedno z nejlepších z celé diskografie Argemy.Dále zazněly osvědčené hity jako:Modré pondělí,Jarošovský pivovar,Tohle je ráj,Špinávý záda,Prohrát není žádná hanba,Divokej,Vstávej aj.Super set.

Turbo - tato kapela by byla taky skvělá,kdyby ale celý svůj set neměla příšerný zvuk. Dokonalý byl až na samotné přídavky.Nicmémě zazněly největší pecky jako:Přestáváš snít,Křídla racků,Hráč,Chtěl jsem mít,Láska z pasáže.
Z těch nejnovějších:Mléčná dráha,Můj celkový dojem:Skvělý večer s bigbítem
.

Žádné komentáře:

Okomentovat