středa 23. dubna 2014

Jaromír Nohavica Třebíč

Na koncert v Třebíči Jaromíra Nohavici jsem se těšil moc.Koncert začal již v sedm večer aby Jarek stihl druhý poločas Ligy mistrů.Během koncertu zazněly nejnovější skladby jako:Zbloudilý koráb,Na severu,Dežo,Já chci poezii.Tak i ty staré:Cukrářská Bosanova,Pochod marodů,Darmoděj,Starý muž,Když mě brali za vojáka,A pak přišla skladba kterou mám od Jarka velmi oblíbenou ale od Třebíčského koncertu jí budu sojenou s něčím od Jarka nepříliš líbilo.Stala se taková věc nedlouho předtím než jsem šel na Jarkův koncert zpíval skladbu Zatímco se koupeš jeden z mých největších oblíbenců Petr Bende v TV  v pořadu Týtý.Jarin to shodou okolností viděl a v Třebíči na koncertě říká:Nedávno jsem slyšel následující skladbu zpívat jednoho mladíka v Tv zpíval jí dobře.Hlavou mi proběhlo:Ty vole,Jarinovi se to líbilo super.Ovšem kdyby nepokračoval dál:Ale nemá jí odžitou.No tak to Jarin trošku podělal říct o Petrovi Bende,že ten text nemá odžitý když je to ženatý chlap a táta dvou dětí trošku moc.Kdybych ten přenos neviděl myslel bych si ,že to v TV zpívalo nějaký mladý nezkušený ucho.To se mu nepovedlo.Ná závěr koncertu zazněla Jizva na rtu.

Žádné komentáře:

Okomentovat